Subskrybuj RSS
Obecny czas: Czw 24 Maj, 2012

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)
PostWysłany: Sob 11 Gru, 2010 

witam mam takiego od 2 miesięcy z przebiegiem 3700. Na razie wszystko chodzi bez zarzutu mimo dużego przebiegu.

Temat postu: Re: opinia o lucky star sp-250 (wyraź swoją opinię)
PostWysłany: Czw 30 Gru, 2010 

Quad: lucky star sp 250
Imię: adrian
witam mam od półtora roku jestem 2 włascicielem lucky star sp 250 przebieg 6 tys i rośnie wszystko w orginale oprócz łożyska rozruchowego założone ulepszony model quad chodzi jak zegarek biegi wchodzą idealnie produkcji wszystko ok używany w terenie śmigam na mineralnym oleju motocyklowym elf ratio rocznik 2006 podobno pierwsze najlepsze nie bierze oleju nie kopci nie rozumiem ludzi którzy piszą ze np quad lucky ma 2 tys km i to duży przebieg jestem mechanikiem i myśle ze powinien przy normalnej eksploatacji wytrzymać do 10 tys po tym przebiegu może coś zacznie brać olej i możliwa bedzie zmiana cylindra lub pierscieni

PostWysłany: Śro 26 Sty, 2011 
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zgierz
Quad: Lucky Star SP-250
Imię: Kuba
Witam. Mam takiego od 3 miesięcy z dość sporym przebiegiem i jeździ bez zarzutu. Jedyny problem jaki z nim miałem to nie chciał odpalić, ale po wymianie świecy i przeczyszczeniu gaźnika od razu zaczął chodzić. Polecam tego quada jeżeli ktoś lubi sportowe quady i szybką jazdę.

PostWysłany: Pon 07 Lut, 2011 
Awatar użytkownika

Miejscowość: Nord Poland
Witam