MXU 500 IRS i opony CST ANCLA 26"

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kymco
Awatar użytkownika
Ra-V
Posty: 122
Rejestracja: pn 26 gru, 2016
Quad:: Kymco MXU 500
Imię: Rafał

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: Ra-V » śr 01 mar, 2017

Ja bym all tracka do przeprawówki nie kupował. Maverica X3 dreadpl-a nikt nie dogoni a z błota jednak będzie trzeba się jakoś wykopać ;)

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: oolsztyniak » śr 01 mar, 2017

Zależy do czego przeprawowki używasz.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: jarecki13 » śr 01 mar, 2017

Łukasz przy twoich wycieczkach chyba bym raczej celował w abuza 26'' no chyba ,że 25'' bo i tak jest większy od all traka, waga podobna czyli zryw będzie i do tego ma więcej mięsa na klockach , jedyny minus abuza 25'' że jest wąski z przodu w porównaniu do all traka , dobrze by było jak byś gdzieś mógł sobie podmienić od kogoś i zrobić na nich 20 km wtedy byś zobaczył czy ci pasuje all trak do 1000cmm a bo bym zapomniał abuz mniej się ściera- all trak z tyłu przy pałowaniu szybko znika i zostaje ci 1.1-1.2 cmm więc rewelacji nie ma przód się trzyma dłużej

Awatar użytkownika
Ra-V
Posty: 122
Rejestracja: pn 26 gru, 2016
Quad:: Kymco MXU 500
Imię: Rafał

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: Ra-V » śr 01 mar, 2017

mesel pisze:Porównamy w innych warunkach. Przesiadam się jednak z Zilli na AT.
Czyli ma być szeroko i nisko. Szykujesz się na podjazdy i trawersy?

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: mesel » czw 02 mar, 2017

Prosty bilans. Zdecydowanie więcej jeżdżę po twardym niż w błocie. Nie jestem też do końca zadowolony z Zilli bo MXu to jest w moim odczuciu zbyt słaby sprzęt do tak przyczepnych i dużych opon.

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: jarecki13 » czw 02 mar, 2017

Zilla ma mniejsze pole styku z podłożem niż all trak , ale jest większa i stawia większy opór w miękkim , all trak jest mniejszy, lżejszy i lepiej się czepia suchego ale w błocie się zakleja moim zdaniem do mxu będzie to super wybór , miałem go w kawce gdzie prześwit z tyłu był 19 cm i dawał radę a jak już było ciężko to winda i po sprawie , teraz kupiłem mayhem 26 ale i tak wrócę do all traka bo dużo w błocie nie siedzę a jak już stanę to zawsze się znajdzie jakieś wyjście

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: oolsztyniak » czw 02 mar, 2017

jarecki13 pisze:Łukasz przy twoich wycieczkach chyba bym raczej celował w abuza 26'' no chyba ,że 25'' bo i tak jest większy od all traka
Na razie to myślę jak to zrobić bo przez to, że gość nie wiedział (chyba) co i jak, z tyłu napompowane było 1,8 atm a z przodu 0,6 w BH 2.0
Efekt jest taki, że z tyłu zostało może z 30% bieżnika a z przodu 80.
Nie wiem czy na razie nie zrobić tak, że kupię dwie na tył nowe i jak się zjadą poszukam czegoś innego. Tylko wtedy będzie to pewnie za jakieś 6 tyś km 8)
No i te fabryczne mi dał prawie nowe.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: jarecki13 » czw 02 mar, 2017

Sprzedaj fabryczne i kup sobie na tył bh a resztę odłóż i potem dorzuć do innych , z all trakiem z tyłu będzie podobnie co z bh i to nawet nie będziesz musiał dawać mu takiego ciśnienia - zniknie w oczach za duży moment będzie miał- jak by all trak był 26'' i jego klocek miał 2cmm to wtedy chyba wszyscy by latali na all traku a tak dobrą tanią alternatywą jest abuz 25'' dla słabszych maszyn (poniżej 700) ewentualnie 26'' dla mocniejszych ale jego waga jest już dość duża w porównaniu do all traka a jak wiadomo tego typu opony służą do zapier**** - waga i rozmiar ma tu duże znaczenie , ja wiem ,ze jak założę all traka do rincona to w końcu maszyna dostanie skrzydełek ;)

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: oolsztyniak » czw 02 mar, 2017

Mi waga opon nie imponuje i nie przeszkadza, nie mam na tym punkcie bzika.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: MXU 500 opony CST ANCLA

Post autor: jarecki13 » czw 02 mar, 2017

Ja też nie mam problemu z wagą bo sam latam na mayhem 26'' które ważą 49kg a wcześniej na all traku , chodzi tylko o to ,że do szybkiej jazdy typu cc dobrze jest mieć gumę lekką typu all trak, abuz 25'', w słabszych quadach ma to duże znaczenie , chodzi o moment w średnich prędkościach quad ma być zrywny i reagować na każde dodanie gazu a nie zamulać na winklach ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kymco”