Subskrybuj RSS
Obecny czas: Śro 27 Maj, 2015

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: INCA Yeti 500
PostWysłany: Czw 18 Mar, 2010 
Offline

Rejestracja: Pon 08 Mar, 2010
Posty: 53
Miejscowość: Wa-wa/Piaseczno
zamienił stryjek.....
bardzo będe żałował ze zanabyłem (drogą zamiany) Yeti 500 ?
dopiero zaczynam zabawe w 'czworonogi'.
Image

http://www.inca.com.pl/web/index.php/of ... /yeti-500/


po 3 dniach uzytkowania moge powiedzieć, że jak dla mnie na początek to wystarczy, Może faktycznie 'nie porywa' jakością wykonania, ale jeździ.
Musze wybrać się w cięższy teren żeby sprawdzić jak śmiga.

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------
pozdrawiam
Trial-Arena.org.pl


Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterUdostępnij na Google+Udostępnij na MySpace
Góra
 Profil  
 
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
LT-Z400 to kolejne wcielenie klasycznego modelu sportówki ze stajni Suzuki. Stylistyką nawiązuje do potężniejszego modelu LT-R450. Na pierwszy rzut oka widać jednak, że LT-Z400 jest nieco węższy i wyższy. Ten czterokołowiec wyposażony został w czterosuwowy silnik o pojemności 398 ccm, zasilany elektronicznym układem wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z dwunastoma dyszami. Tak skonstruowana jednostka napędowa znacznie dynamiczniej reaguje na gaz, a jazda nią w warunkach terenowych jest bardziej płynna, nawet przy zachowaniu sportowych walorów pojazdu. Czytaj Więcej...
J-wheelz - stryropianowe koła do quada
J-wheelz - stryropianowe koła do quada
Nowość na Polskim rynku - „styropianowe koła” J-wheelz, inaczej zwane pierścieniami poszerzającymi Quada (nie mylić z dystansami na koła). Jak twierdzą amerykanie to ich pomysł, co nie do końca zgadza się z faktami. Sam pomysł dodania walców do kół zastosowali już około 1940 roku Niemcy w pojeździe "VW-Schwimmwagen - mit Walzen" czyli do amfibii Volkswagena dołożono rolki w celu przyspieszenia jej podróży w wodzie jak i zwiększenia wyporności pojazdu. Amerykanie pozostaną amerykanami, zawsze przypiszą sobie innych zasługi, ale cóż, mają na to finanse i są w tym dobrzy... czasami. Jakie są zatem plusy i minusy J-Wheelz? Czytaj Więcej...
Benyco ATV 300 – Najtańsza czteronapędówka?
Benyco ATV 300 – Najtańsza czteronapędówka?
Swoją przygodę z czterokołowcami można rozpocząć na wiele sposobów, ale kiedy już chwycimy bakcyla quadowego, na pewno staniemy przed dylematem: Jakiego quada wybrać... Określamy wstępną kwotę do 15 000 zł, zakładamy, że spodobała nam się jazda rekreacyjno-turystyczna z elementami przepraw i... I tu zaczynają się schody. Okazuje się, że nowe firmowe quady z napędem 4x4 to wydatek znacznie przekraczający nasz budżet. Oczywiście możemy rozejrzeć się w rynku pojazdów używanych, ale tu także nie wiadomo, na jaki pojazd trafimy. Pozostaje nam dozbierać, zmienić hobby na mniej kosztowne lub zainteresować się jedną z najtańszych czteronapędówek na rynku, czyli Benyco ATV 300. Czytaj Więcej...
 Temat postu: Re: INCA Yeti 500
PostWysłany: Śro 02 Cze, 2010 
Offline

Rejestracja: Pon 08 Mar, 2010
Posty: 53
Miejscowość: Wa-wa/Piaseczno
dzisiaj Yeti jedzie do serwisu, jezeli ktoś zainteresowany, moge napisać ile mnie kosztowało i co. w każdym razie bedzie troche do zrobienia bo jednak Yeti był zaniedbany lekko przez poprzedniego właściciela.

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------
pozdrawiam
Trial-Arena.org.pl


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: INCA Yeti 500
PostWysłany: Sob 09 Paź, 2010 
jak ci się sprawuje inca


Góra
  
 
 Temat postu: Re: INCA Yeti 500
PostWysłany: Nie 10 Paź, 2010 
Offline

Rejestracja: Pon 08 Mar, 2010
Posty: 53
Miejscowość: Wa-wa/Piaseczno
Sprawowala sie dobrze, bez zastrzezen, ceny czesci stosunkowo tanie, dostepnosc w InterCars w ciagu 1-2 dni.
Ale sprzedalem, bo byla potrzeba na pieniazki w innym celu.
To byla 500ka, moze w przyszlym roku kupie sobie, ale 700ke, a jak bedzie jakas fajna cena na Ince, to moze i wlasnie 700ke Inca. Na tyle co ja jezdze, to taka Inca w zupelnosci wystarcza.

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------
pozdrawiam
Trial-Arena.org.pl


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: INCA Yeti 500
PostWysłany: Nie 10 Paź, 2010 
miał bym prośbę jak byś mógł powiedzieć coś więcej :
jak się prowadzi ?
jak radzi sobie w prostym terenie ?
czy trzeba pilnować czy śrubki poodkręcane?
czy dobrze się rozpędza ?
czy wozi na prawo i lewo ?
ile paliła ?
za ile sprzedałeś i jaki rocznik?
za odpowiedz z góry dziękuję bo właśnie zastanawiam się nad zakupem czegoś w automacie. mam obecnie eagle farmera chinol w manualu i już zaczyna mi się nudzić pojemność 250cc


Góra
  
 
 Temat postu: Re: INCA Yeti 500
PostWysłany: Pon 11 Paź, 2010 
Offline

Rejestracja: Pon 08 Mar, 2010
Posty: 53
Miejscowość: Wa-wa/Piaseczno
prowadzi sie OK, brak wspomagania w terenie przy zapietym redaktorze i 4x4 - ciężko skręcać.
W prostym terenie na standardowych oponach OK, ale na wieksze błotki to warto założyc ZILLE lub ITP 26" i dystance na tyl 450mm.
Srubki sie trzymaja, ale nie polecam odkręcać, raz odkręcone potem już nie chcą pasować na miejsce, ani sie trzymać (specjalnie dotyczy osłon)
Rozpedza sie fajnie, ale jak masz wydać to juz lepiej weż sobie 700ke.
Paliła ile zdążyła, nigdy nie sprawdzałem,
sprzedałem za 10tysia, rocznik 2009. Teraz po 15-17 można taką kupić, 2009, demo quad.Ja akurta potrzebowałem szybko kasy więc poszła za tyle ile poszła.
Jeżeli kupujesz używke, to będziesz musiał podokręcać i ewentualnie wzmocnić przednie wahacze bo podobno za miękkie i się wyginają.(przynajmniej tak mówi nowy właściciel)
Hamulec nożny ma na wale napędowym i jest słaby, raczej do spowalniania, a nie do hamowania.

_________________
-----------------------------------------------------------------------------------------
pozdrawiam
Trial-Arena.org.pl


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: INCA Yeti 500
PostWysłany: Czw 24 Mar, 2011 
Offline

Rejestracja: Pon 13 Gru, 2010
Posty: 8
Imię: mariusz
witam imam pytanko dlaczego inca 700cc ma tylko 35KM może ma jakąś blokade czy wie ktoś na ten temat coś??


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

Wszelkie prawa zastrzezone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2014. ISSN 1899-9158
[ Mobilna wersja Forum Quadzik.pl ]


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007


phpBB SEO
Quady    Sport    Przeprawy    Rekreacja    Forum Gazeta