grizzly 700 ściaga w lewo podczas jazdy

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Yamaha
ppawełq
Posty: 6
Rejestracja: czw 08 paź, 2015
Quad:: yamaha grizzly 700

grizzly 700 ściaga w lewo podczas jazdy

Post autor: ppawełq » czw 08 paź, 2015

Mam problem w yamaha grizzly 700.Podczas ostrej i szybkiej jazdy po wertepach i błotach zaczęło mi ściągać kierownicę na lewo , ściąganie jest tak mocne że nie można utrzymać kierownicy prosto a Quad sam skręca w lewo , dopiero jak zatrzymam quada moge wyprostować kierownicę ale zaraz po ruszeniu z miejsca spowrotem ściąga w lewo. nie jestem mechanikiem i bardzo słąbo się znam na mechanice . czy ktoś miał taki przypadek i czy wie co się podziało?? proszę o podpowiedz. czy może to być przegub czy inny problem?

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: grizzly 700 ściaga w lewo podczas jazdy

Post autor: robertmuszka » czw 08 paź, 2015

w moim misu spowodowane było działaniem EPS, po pokreceniu drążkami i ustawieniu w miare jakotako przestało sciągać

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: grizzly 700 ściaga w lewo podczas jazdy

Post autor: DKfan » pt 09 paź, 2015

Nie mam doświadczenia z grizlly ale wiem co byłoby przyczyną w innych quadach. Trzeba podpiąć się kompem serwisowym i ustawić os symetrii pojazdu. Z jakiegoś powodu czujnik symetrii zmienił ustawienie i jest rozbieżny z ustawieniem kierownicy. Oczywiście może to nie być tylko sprawa softu ale też same wspomaganie może być uszkodzone. Należy zacząć od sprawdzenia zbieżności kół, następnie czy os symetrii w ECU jest ustawiona zgodnie z ustawieniem kierownicy, jeżeli nie pomoże to aktualizacja oprogramowania a jak również to zawiedzie to wspomaganie do naprawy.