Subskrybuj RSS
Obecny czas: Nie 30 Sie, 2015

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Arctic Cat
PostWysłany: Wto 16 Cze, 2009 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Cze, 2008
Posty: 159
Miejscowość: Tarnów / Małopolska
:I love ARCTIC-CAT:
Witam ! Podczas dzisiejszej błotnej wyprawy chciałem przetestować mojego Arctica, więc wjechałem w błotko i na 2x4 nie dało rady wyjechać. Tak więć wciskam guzik 4x4 i... nie było tego szelestu co zawsze przy włączaniu napędu 4x4. Zablokowałem mosty (tak mi się wydawało) i wciskam gaz...stoję :( Wczoraj jeszcze napęd działał jak talala. Co może być przyczyną tej oby "błahej usterki" ?


Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterUdostępnij na Google+Udostępnij na MySpace
Góra
 Profil  
 
Jak odczytać oznaczenia felgi quadowej?
Jak odczytać oznaczenia felgi quadowej?
Zazwyczaj rzadko wymienia się felgę w pojeździe. A jak już do tego dochodzi to najczęściej bierzemy starą – pogiętą lub połamaną, jedziemy do sklepu i prosimy: „o dokładnie taką samą”. Gorzej, jeżeli chcemy wymienić felgę na zupełnie inną, najczęściej pod konkretne rozwiązanie, np. agresywne terenowo opony itp. Nie w każdym sklepie mamy opis: „Te felgi nadają się do wymienionych poniżej modeli czterokołowców”. Są rzeczy, które musimy wiedzieć: Średnica felgi, Szerokość felgi, Odsadzenie, Rozstaw śrub. Czytaj Więcej...
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
SUZUKI LT-Z400 - dobry wstęp do wyścigowego życia
LT-Z400 to kolejne wcielenie klasycznego modelu sportówki ze stajni Suzuki. Stylistyką nawiązuje do potężniejszego modelu LT-R450. Na pierwszy rzut oka widać jednak, że LT-Z400 jest nieco węższy i wyższy. Ten czterokołowiec wyposażony został w czterosuwowy silnik o pojemności 398 ccm, zasilany elektronicznym układem wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z dwunastoma dyszami. Tak skonstruowana jednostka napędowa znacznie dynamiczniej reaguje na gaz, a jazda nią w warunkach terenowych jest bardziej płynna, nawet przy zachowaniu sportowych walorów pojazdu. Czytaj Więcej...
Oznaczenia opon quadów - jak odczytać rozmiar opon? jaki rozmiar dobrać
Oznaczenia opon quadów - jak odczytać rozmiar opon? jaki rozmiar dobrać
Prawidłowy rozmiar gumy - Czyli po czym poznać, która będzie odpowiednia? Każda z nich jest inna. Nawet bliźniaki nie są identyczne. Mają różne cechy, często odmienne i niezrozumiałe dla pozostałych upodobania. Niektóre doceniane są za wielkość, inne grubość, jeszcze inne elastyczność lub zdolności penetracyjne. Nie zapominajmy, że aby dobrze je założyć, koniecznie musimy dopasować rozmiar... Czytaj Więcej...
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 16 Cze, 2009 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Lis, 2005
Posty: 802
Miejscowość: mazowieckie
byc moze jest to kwestia prądowa, nie dochodzi zasilanie do mechanizmu dolaczajacego przod - najprosciej

- jak zalaczasz u siebie przod, moze jest syf na stykach i nie ma zamknietego obwodu...

- przesledz kable i sprawdz styki kostki odpowiadajacej za polaczenie, jesli to nie pomoze to zostaje wizyta w ASO, alo inny magik, ktory zna sie na tych zbawkach...

_________________
.:GALEON:.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 16 Cze, 2009 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Cze, 2008
Posty: 159
Miejscowość: Tarnów / Małopolska
Rzeczywiście to sprawa prądowa. Na wyłączonym silniku przy próbie włączenia 4x4 coś tam szmera w tej kostce od połączenia :lol: Spróbuję jutro to przeczyścić i sprawdzić. Wielkie dzięki stahoo

Bez 4x4 nie ma co marzyć o błotku jeżeli chodzi o tego Arctica na firmowych oponach.


Pomimo to :I love ARCTIC-CAT:


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 17 Cze, 2009 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 08 Cze, 2008
Posty: 159
Miejscowość: Tarnów / Małopolska
Jak się okazało dzisiaj rano, gdy odpaliłem silnik napęd zaskoczył bez problemu. Wygląda na to, że do elektroniki dostała się wilgoć.
Wszystko hula jak nowe :lol:


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Arctic Cat
PostWysłany: Wto 27 Kwi, 2010 
Wiem że stary post ale,wychodzi stara zasada,im więcej elektroniki tym więcej problemów,nie twierdze ze najlepiej byłoby nam w erze kamienia łupanego ale dam dwa przykłady,do maxikaza-miałes wywrotke i potem problemy z licznikiem,tęz miałem,quad całkiem mnie nakrył iiii licznik uszkodzony,rozbita szybka,wymieniłem szybke i wszystko hula dalej bo licznik jest mechaniczny,mówisz o napędzie 2x4 i 4x4,nie mam takowej opcji,pernamentnie załączone 4x4 i masakra na zakrętach ale nie interesują mnie też włączniki kostki,szmery,widze też od dawna pewną wyzszość gażnika nad wtryskiem,ale to już jakby nie w temacie.Pozatym przyznaje że chwale swoje jak moge ,acz sprzet jest smoczy.


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  

Wszelkie prawa zastrzezone - Quadzik.pl - wszystko o quadach 2004-2015. ISSN 1899-9158
[ Mobilna wersja Forum Quadzik.pl ]


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007


phpBB SEO
Quady    Sport    Przeprawy    Rekreacja    Forum Gazeta